? ??????????????Hawaii? ????? ?????? ???Rating: 4.4 (123 Ratings)??15 Grabs Today. 22887 Total Grabs. ????
??Get the Code?? ?? ?????Grey Blue? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (91 Ratings)??15 Grabs Today. 14756 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, May 11, 2009

ExAm..!!!

yeah..exam come again..

dlm bnyak2 prkara, bnda nih laa salah satu yg aku x suka dgr..bla dgr nk exam jerk, kecut perut beeebbb..senak gla mengalahkan org nk brsalin..huhu..just joke..

ntahlah..aku nih klu tnya nk brjaya ke x, of coz aku ckp nk..but sometimes, aku still ada vitamin M lg..vitamin MALAS..!!!

x tau dh cmne nk buang rsa malas nih..klu ada ubat yg tol2 brkesan untk buang vitamin nih, dh lma aku beli buat stok sndri kt umah..hiihiii..

tp malangnya x de..

aku tau idup nih walau apa pn yg brlaku tiada shortcut utk success..but...

why ?!?!?!?!?!

sbb inilah lumrah dunia..apa2 pn kta kna usaha dlu bru ley brjaya..mcm prinsip aku gak, where there is a will, there is a way..

cheeewaahhh..!!!! aku nih cam ahli falsafah laa plak..kuikuikui...

hurm, k lah, back to the topic..

aku actually x wat pa2 pn lg untk exam pk2 nih..aku ada laa gak study tp x abes lg..i mean bnyk mende lg yg aku x bca..

klu aritu aku dpt 4A4B(x de laa terer sgt..), kali nih aku nk make sure nk dpt lebey dr tu..

hmm, actually aku study sbb semestinya mstilah nk brjaya but at the same time, aku nk bg hadiah for my mom n dad..besides, aku nk buktikn kt family aku yg aku gak ley brjaya..

yo lah, abg2 aku tuh slalu ckp "mcm nih nk dpt 8A..blajr pn dak tp ckp jaa lebey.."

aduyai, nyampah tol aku ngan dia tuh..sakit telinga bla dengar beeebbb...

hurm, lntak laa..whatever is it, i still want to success..tp kn bla dpkir-pkirkn balik tol gak apa yg dia ckp tuh..aku nih mmg agak malas gak, camna nk brjaya klu cmtuh..

aiseymenn, mn g prinsip aku untuk brjaya tuh..WHERE THERE IS A WILL, THERE IS A WAY..!!!

remember that, Tasnem..!!!!!!!!

k, arhhh..nk chow laa dlu..

nnt klu ada cite best2, aku cpat2 posting k..

bye, muaaahhhhhhhhh....saranghaeyo..!!!

0 comments: