? ??????????????Hawaii? ????? ?????? ???Rating: 4.4 (123 Ratings)??15 Grabs Today. 22887 Total Grabs. ????
??Get the Code?? ?? ?????Grey Blue? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (91 Ratings)??15 Grabs Today. 14756 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, August 7, 2009

nothing bezz..

nothing bezz today..
aku cuma mnjalani idup aku sperti besa-g skul, tido, mkn, mandi, solat, tgk tv, on9, etc..
x da papa pn nk cita..
sje dok merapu kt sini..hehe^^

haa! td aku dpt result math..
well,not bad gak laa~
paper geo x dpt lg tp aku dh mark sndiri..ngee~
ulasanya pn not bad gak..huhu

emm,td jiran aku dtg umah..
ntah pesal ntah,tetiba plak dia jd sentimental..
dia sedey sbb ada problem ngan kwn dia..
bla aku tnya,dia x mau gtau plak..huh!
tp kecian gak tgk dia..ciap nangis lg..issh3~
anyway,rsanya aku tau sbb pa dia sedey..^^
dia cuma sunyi je~

agaknya,x suma kwn tuh baek kn..
skang nih mmg susah nk cri kwn yg tol2 bole dkatakn kwn baek..
tp aku tau,setiap org mesti ada kwn baek masing2..
tp klu aku,still x de lg..lorh!
klu kwn rapat tuu ada laa tp best fren..emm,blom g kot..
maybe aku nih x bnyk ckp or ntahlaa~~

pd aku, best fren is where im out of this world, she will come to save me..(aku suka ayat nih..curi kt internet!)
wah! ada ke kwn yg cam tuh..
cuba bayangkn, d saat manusia sdg menyelamatkn diri mereka,tiba2 ada kwn baek yg dtg membantu..dia snggup bersama ngan kita sehidup semati..
issh, x de laa smpai cam tuu skali..
kwn baek maksudnya dia sentiasa ada d sisi kta x kira susah or senang..
tp klu tol laa ada kwn baek yg sggup sehidup semati, emm susah nk cri rsanya..
slalunya suami isteri or loving couple je yg sehidup semati nih..huhu^^

aduuhh, penat laa 2lis pnjang2 nih..
nk take 5 jap..
nnt2,klu ada cita best2,aku post laa lg..-)
last but not least, i hope that i will meet the right best fren..
k,bubye..

0 comments: