? ??????????????Hawaii? ????? ?????? ???Rating: 4.4 (123 Ratings)??15 Grabs Today. 22887 Total Grabs. ????
??Get the Code?? ?? ?????Grey Blue? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (91 Ratings)??15 Grabs Today. 14756 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, August 21, 2009

aku telah dbebaskan!

im free.....
aku telah dbebaskn dr penjara exam..yeah~
walaupn agak seksa aku d dlm sana..

ish,x nk ckp lg laa sal exam nih..
juz tggu result jer..
then, PMR..
woow,gerunya aku dgr prkataan tuh..hehe

emm,ari nih tersgt laa bosan..
wlaupn aku dh abes exam tp aku still rsa cam x bapa nk ok..
ntah laa..rsa cam nk g naik atas gunung n jerit sekuat ati bla x da sapa pn nk tgk or gnggu..hmm~~
ish,klu laa aku ley msok kt dlm alam fantasi yg dpenuhi keceriaan,kn best..x laa bosan cam ari nih..(mula dh ngarut2 nih)
well,aku cuma ngantok sbb semlm tdo kul 2..aigoo!
tuh yg rsa cam x bapa btul jaa ari nih..ngee~

xceli kn,aku tension sal exam..aku slalu cam tu..
td mark paper kh pn rsa cam nk teyak..(mmg teyak pn)hehe..
ok..x mau ckp dh sal tuh..
next topic plis!

sok posa..
woow,bestnye..
tingin nk men bnga api tp bru laa aku sedar yg aku dh umo 15 thun..^^
tingat dlu2,jiran aku yg belah kiri nih lwan men mercun ngan jiran belah kanan aku..
hehe..lwak lak bla tingat dlu2..
tingin nk blik pd zaman knak2 yg pnuh keceriaan..huhu
tp masa adlh masa!
huuh! watever!

dh aku nk stop n tenangkn fkirn aku yg tgh kusut nih..
so, bubye!
haa! lupa lak..selamat mnymbut hri ramadhan al-mubarak!
salam~

0 comments: