? ??????????????Hawaii? ????? ?????? ???Rating: 4.4 (123 Ratings)??15 Grabs Today. 22887 Total Grabs. ????
??Get the Code?? ?? ?????Grey Blue? ????? ?????? ???Rating: 4.1 (91 Ratings)??15 Grabs Today. 14756 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, June 17, 2009

today...

today........

apsal ngan today pn aku x tau laa...
i just...
boring...
ngantok..
frust...
happy...
dissapointed and mcm2 lg....haha

ntah laa, untk post kali nih aku nk cita sal seseorg nih..
dont know laa..maybe aku agak terkilan dgn pa yg dia ckp td..tp x de laa trkilan sgt..
walaupn aku agak terasa tp aku control jerk so x de sapa pn tau..haha
actually menda tuh menda kecik je tp pd aku agak brmakna jgak laa...

aku nih mmg pelik ckit..
aku x suka cita problem aku kt org len..bknnya aku x caya kt dorang tp ntah..
mmg sejak dr azali aku camnih kot..
aku lebey suka simpan problem aku tuh kt dlm ati sbb ati aku jerk yg tau sumanya..
aku gak x suka tnjuk sgt yg aku nih sedih..aku just wat bodo jerk..n try to be hepy bla dpn org len..
bla aku sedih or tension aku akan teriak jerk..maybe cara tuh aku dpt lepaskn sumanya kot...
x pn aku akn pkirkn sal menda yg hepy jerk n aku akan berangan yg aku nih bebas dr suma menda..lg satu pengubat sedih aku adalah senyuman rain yg cute tuh..hehe

uiihhh, pnjgnya intro aku..
actually aku nk cita sal aku yg terasa ngan sorg nih..
bla dia ckp cam tuh aku rsa cam maybe menda tuh ada kaitan ngan aku..
tp x tau laa tol ke x coz aku nih mudah terasa bla org ckp something..
anyway, aku pn pkir cam dia gak..
tp x sangka plak dia nk ckp sal tuu td..
tp pa2 pn cam besa aku try cover...so, aku rsa x de sapa pn yg tau kot..

anyway, pa2 pn aku ckit pn x salahkn dia..
maybe salah aku gak..
n dia mmg ptot pn ckp cam tuh..

isshhh, maleh r nk cita pnjg2 sal menda nih nnt bnyk plak problem..
aku nk lupakn sal menda tuh..so, THE END....

hehehe.bye..annyong!

0 comments: